Deklaracja dostępności
Ogłoszenie
Informujemy o możliwości zgłaszania uwag, opinii i sugestii przez osoby ze szczególnymi potrzebami, a także ich rodziny i opiekunów dotyczących problemów natury architektonicznej, technicznej, cyfrowej, czy też informacyjno – komunikacyjnej z jakimi zmagają się oni podczas kontaktów z placówką . Zgłoszenia można dokonać bezpośrednio w sekretariacie szkoły lub na adres e-mail : sekretariat@przedszkole166.pl
Przedszkole nr 166 zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Przedszkola nr 166
Data publikacji strony internetowej: 2015 06 18
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020 04 18
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej:
- Brak jest transkrypcji opisowej niektórych materiałów dźwiękowych.
- Niektóre linki mogą być dwuznaczne dla użytkowników i nie są wystarczająco opisane.
- Brak dostępności wszystkich funkcjonalności za pomocą klawiatury.
- Niektóre z zamieszczonych plików to graficzne pliki PDF.
- Niektóre informacje przedstawiono jedynie w formie graficznej.
- Część zdjęć nie posiada opisu alternatywnego.
- Na niektórych stronach brak jest odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów.
- Niektóre elementy tekstowe nie mają możliwości zmiany rozmiaru czcionki.
- Brak jest możliwości zmiany odstępów między wyrazami lub liniami tekstu.
- Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia: 2020 10 09
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Dyr. Grażyna Żelechowska, gzelechowska@edu.um.warszawa.pl . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 22 810 51 81 Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, lub jakiegoś jej elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć do podmiotu skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury skargę można złożyć do Rzecznika Praw Obywatelskich https://www.rpo.gov.pl/pl
Dostępność architektoniczna
Sposób dojazdu
Placówka mieści się przy ulicy Grochowskiej w odległości około 50 m. od przystanku autobusowego -GOCŁAWSKA- oraz około 1 km od stacji pkp/skm Warszawa Wschodnia
Wejście do budynku i strefa obsługi mieszkańców
Budynek placówki nie posiada rozwiązań architektonicznych typu podjazd czy winda dla osób niepełnosprawnych jak i innych udogodnień